Ťažkosti s prihlásením do poštových klientov

Vyriešené
Vyriešené

Incident je vyriešený. Ďakujeme za vašu trpezlivosť.

Obnovuje sa

Odhalili sme príčinu nedostupnosti a služba sa obnovuje. Ak pretrvávajú problémy s prihlásením sa do Outlooku, odporúčame vyskúšať kroky popísané nižšie. Ďakujeme za vašu trpezlivosť.

Identifikované

Zaznamenali sme prípady, kedy zákazníkom nefunguje prihlásenie do poštového klienta (prevažne Outlook), odporúčame vyskúšať nasledovné kroky:

  1. Reštartovať emailovú aplikáciu (zapnúť/vypnúť).
  2. Upraviť serverové nastavenia, pomôže vám nasledovný návod: https://www.websupport.sk/podpora/kb/nefunkcny-email/#nespravna-konfiguracia-emailoveho-klienta. Server prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty môžete nájsť po prihlásení sa do Vášho účtu na https://admin.websupport.sk v sekcii Emaily -> Prihlasovacie údaje.
  3. Resertovať heslo emailovej schránky vo Webadmine a následne sa prihlásiť do emailu cez poštového klienta. https://www.websupport.sk/podpora/kb/zmena-hesla-do-emailovej-schranky/
  4. Odpojiť a znova pripojiť emailovú schránku v emailovom klientovi. (Tento krok urobte iba ak používate IMAP protokol.)

Ak pretrvávajú problémy s pripojením, zašlite nám nasledovné informácie:

  1. Ide vám prihlásenie do Webmailu cez adresu mail.websupport.sk?
  2. Akého emailového klienta používate? Outlook, Thunderbird, Gmail a pod.
  3. Ktoré emailové schránky nefungujú?
  4. Pošlite nám nastavenia imap/pop/smtp pre nefungujúce emailové schránky
  5. Verejnú IP

Naše zákaznícke linky sú vyťažené, preto prosíme o vašu trpezlivosť.

Ďakujeme za pochopenie!

Začiatok: